lite kort info om XOXO.

Har faktiskt inte skrivit alls sedan helgen, men idag ska det bli ändring på det! Min vän Sofia fick som vanligt igång mina tankar och nu är nästan hela berättelsen klar i mitt fina lilla huvud. Vet ungefär hur allt ska fortgå osv, så tacka Sofia.
Ska försöka att lägga upp ett kapitel ikväll, men har fotbollsträning och ska fixa lite till vår skolas friidrottsdag imorgon. Får se hur det blir!

Bianca

ps, måste ta och tipsa om denna sida, otrolig grymma berättelser! Älskar The Kissing Booth, ni måste helt enkelt läsa! Haha, galna Bianca i farten, finns även som app till android-telefoner (det var så jag hittade sidan).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

paperback.

Tjena mittbena, välkommen till mig och min berättelse-blogg. Här skriver jag på mina olika små idéer som poppar upp lite då och då i mitt huvud. Men innan du läser, så bli inte rädd ifall jag får för mig att döda en person mitt i; det är bara en del av mitt roliga jobb som gud i, och jag har oftast ingen idé om hur hela alltet ska sluta förän det är slut. Och ibland så kommer det lite stav och grammatik fel; skyll det på min ålder. Hoppas ni uppskattar det ni läser, ha en über bra dag!

RSS 2.0