Välkommen till paperback.blogg.se!

Tjabba tjena hallå, kul att ni kunde titta in på min nya blogg!
Och det är inte heller vilken blogg som helst, utan min helt egna berättelseblogg. Ja ni såg rätt, här tänker jag alltså lägga upp olika noveller och andra längre berättelser av olika slag.

Så först lite information om mig själv då!
Jag heter Bianca och är 14 år gammal, jag går på en så kallad kunskapsskola i Stockholms området och spelar fotboll på min fritid. Fråga mig inte om; favorit färg, favorit artist etc. Sånt kan jag helt enkelt inte svara på. Men grön är en väldigt fin färg. Och jag älskar att läsa böcker, tonvis gärna.
Jag brukar även ta fram ett ritblock och rita ibland, men jag älskar verkligen att skriva berättelser av olika slag. Korta långa, sorliga lyckliga osv. Fast får väll säga att jag mest tycker om att skriva fantasi eller olika kärleksdraman med olyckliga slut. Så förvänta er inte en dans på rosor för mina karaktärer här! I ett av mina engelskaprojekt snubblade en tjej uför en klippa och dog, sen fanns det ju mer bakgrund bakom det hela men man kan väll säga att jag har en smak för att ta död på personer i mina historier. Men hatar att läsa om sånt, bra blandning va?

Så jag tänkte lägga upp mitt första kapitel i min första berättelse innan fredag om jag hinner. Har allt på tungan, men det vill inte komma ut. Har också svårt att välja vilken idé jag ska välja först, sen har jag ju mina storslagna idéer jag tänker behålla för mig själv för att kanske utveckla i framtiden när jag fått mer erfarenhet.

Men nu ska jag inte uppehålla er längre, kom gärna tillbaka och kolla ifall något nytt kommit.

Bianca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

paperback.

Tjena mittbena, välkommen till mig och min berättelse-blogg. Här skriver jag på mina olika små idéer som poppar upp lite då och då i mitt huvud. Men innan du läser, så bli inte rädd ifall jag får för mig att döda en person mitt i; det är bara en del av mitt roliga jobb som gud i, och jag har oftast ingen idé om hur hela alltet ska sluta förän det är slut. Och ibland så kommer det lite stav och grammatik fel; skyll det på min ålder. Hoppas ni uppskattar det ni läser, ha en über bra dag!

RSS 2.0